Saturday, July 11, 2009

Versions not important...

...only life important (jag älskar 5:e elementet!)

Nu har jag verkligen bestämt mig att från och med idag ska jag ICKE gå omkring och vara bitter längre... Det funkar inte i längden, man hamnar bara i en brant och ond spiral som drar en längre och längre ner i fördärvets avgrund. Inte heller får jag sitta och leta efter vilken version jag, eftersom jag indirekt kommer att antingen leva i det förflutna eller försöka vara något jag drömmer om att vara. Bättre att leva i nuet med leende på läpparna... Hur dåligt man än har det finns det alltid de som har det värre.

Det senaste två veckorna har, mer eller mindre, varit de bästa veckor i mitt liv. Jag har lyckats med något jag aldrig trodde var möjligt när det gäller mig; jag har äntligen lämnat det förgångna bakom mig. Även om jag kanske går händelserna i förväg så har någonting alldeles underbart hänt mig. Det kommer jag stå fast vid regardless of the outcome! Jag kan fortfarandet inte tro att det är sant. Jag har länge varit fast besluten att jag inte är värd det ty jag hade slutat tro på det för lääääänge sen. I ärlighetens namn trodde jag aldrig det skulle ha denna trevliga effekt på mig, trots att många kloka människor just förebådat det. Vi får se hur det blir... Vi får se hur det blir.

Over and out //the Green Doc

No comments: